Pages

Saturday, December 17, 2011

UnTuNg LaAaaaa~

Annyeong haseyo.....

Hai sume, korang da makan? Lauk ape malam ni? Aku pagi tadi tak makan ape, makan tengahari aku adalah roti john Pacik Tomyam malam semalam, then makan malam aku adalah Nasi Goreng Pattaya fevret aku. Sebelum gi Putra, sempat lagi singgah SCAR kat Kolej Kedua. Tengok pertandingan ala2 Battle of the Band, then round2 situ tengok tudung sume. Sempat gak aku sambar sehelai selendang berharga RM10, itu pun atas belas ehsan Wahida yang sudi meminjamkan aku wang berjumlah RM10 tersebut. Huhuhu... Sedih gile. Nak beli tudung pun pinjam duit orang. Dah la hutang hari tu tak bayar lagi, tambah lagi la nampaknya.... Thanx Wahida.... (",)v

Nampak tajuk kat atas tu tak? Korang rasa korang beruntung ke tak? Pada aku, ada kala aku rasa akulah manusia paling beruntung dalam dunia ni, tapi ada kala aku rasa akulah manusia paling malang dalam dunia ni. Biasalah lumrah manusia, jarang bersyukur dengan apa yang dia ada.

Pada aku untung lah bagi sesiapa yang ada duit banyak. Tak payah susah payah nak fikir, mana nak cari duit bila korang nak bayar sesuatu yang penting. Tak payah nak fikir, mana nak cari duit bila korang nak beli sesuatu yang penting.

Dan yang paling penting, korang tak payah nak susahkan kawan2 korang untuk bagi korang pinjam duit time korang takde duit. Terasa tebal muka bila asyik nak mintak tolong orang pinjamkan duit ni. Kecuali kalau seseorang tu memang dah takde perasaan malu dalam diri dia.

Ahh, macam2 ragam dunia. Kadang2 aku rasa macam dah tak larat nak tengok.

Ok la. Sampai sini dulu... Aku da penat, aku nak relax jap sambil dengar lagu SHINee sambil minum susu Dutch Lady perisa Strawberry... Huhuhu.. Pink gitu.

Perisa Strawberry, I Like It... Hehehe...
Jalga...

Salam...

사랑해요,
~김치 아가씨~

0 komen budak comel: