Pages

Friday, December 16, 2011

kU rInDu T.T

Annyeong haseyo....

Salam sume... Ape kabor? Huhuhu... Aku banyak keje nak buat ni... Tapi aku tak tau kenapa, tetibe je hati aku tergerak nak bukak FB then cari FB murid2 yang pernah aku ajar dulu... Tibe2 je ada rase rindu pada diorang... Hmm, entah kenapa...

Diorang selalu gak anta mesej kat FB aku, tapi jarang yang aku reply... Sebab biasanya diorang mesej aku time aku tengah serabut dengan assignment, so masa aku untuk reply mesej2 diorang tu sangat lah terbatas... Kadang2 kesian gak sebab diorang beriya2 nak mesej aku, aku pulak tak ada masa untuk diorang...

Untuk murid2 kesayangan cikgu sume, cikgu mintak maaf sebab tak dapat nak luangkan masa untuk kamu sume... Cikgu betul2 sibuk sejak cikgu sambung belajar ni... Cikgu harap kamu faham... Jangan risau, cikgu tak pernah lupa kamu semua... Kamu semua tetap dalam hati cikgu sampai bila2... Yang paling penting, cikgu sayang kamu semua....



Sampai sini dulu...

Jalga...

Salam...

사랑해요,
~김치 아가씨~

0 komen budak comel: