Pages

Sunday, May 22, 2011

SekALung TaHNiAh BuAT NoRfAzILah YaAkuB

hari ni entri aku berkenaan dengan tahniah buat CIK NORFAZILAH BT YAAKUB yang selamat berkonvokesyen bagi pengajian diplomanya di PUO... korang tau kn PUO tu ape...xkn la xtau...kalau xtau leh tanye kat aku k...

ok, kepada yang tak kenal sape cik faz kite ni, meh cini aku kasi tau sama korang... faz ni kawan aku dari time aku semester 1 kat PSA...nk tau lbh lanjut leh singgah blog die k norfazilahyaakub.blogspot.com... die ni roommate aku... kami duduk ber3 dalam 1 bilik... sorang ag roommate aku ialah CIK AZILAH... but sorry cz az xde blog...so kalau korang nk kenal leh cari kt fb aku k...

ok...so da hampir 4thn la aku bkawan ngn cik faz ni... banyak kenangan kami ber3 yang sampai sekarang xdapat aku lupakan... sampai skang aku xleh lupe macam mana aku sakat die time die sorang2 dalam bilik... huhuhu...

ok la korang... hari ni, ni je yang dapat aku kongsikan...

anyway faz, tahniah atas kejayaan awak... kite tau, pointer awak bukan calang2... kalau tak, mesti susah awak nk dpt UTP... betul x... hope awak sukses slalu... n semoga persahabatan kite akan kekal sampai bila2... amin....

jalga....

annyong...

salam....

p/s : takziah juga buat keluarga mangsa tanah runtuh di hulu langat... ramai anak yatim yang terkorban... setakat ni da 15 orang da... apa pun, Allah lebih sayangkan mereka... AL-FATIHAH buat mereka... amin...

2 komen budak comel:

Faz Yaakub said...

Terima kasih kepada cik ct kesayangan sy yg buat entry khas utk sy...hope kwn2 lain pun terus sukses dalam hidup...memang sebelum menempa kejayaan, pasti ada jatuh bangun nya...doakan kejayaan sy...thanks again..dan selamat berkonvo untuk cik ct kite nti :)

Miss Kimchi said...

kamsahamnida cik faz....hwaiting!!!