Pages

Tuesday, May 31, 2011

BuAT RObiATuL AdDAwIAh BiNTi MoHD tAhIR

annyong hase yo

hai sume... hari ni mood for this blog agak moody sikit... bukan pe... tadi dalam pukul 12 aku dapat call dari sorang member lama... member satu kelas dan pernah satu bilik time menyewa dulu... die call aku dalam keadaan nangis2... so aku pun pelik la... rupenye die nak gitau aku yang mak die da nazak...

aku panggil mak die ummi... saja je sebab dulu selalu ikut die balik rumah mak die... anyway aku da jarang la contact die kcuali utk hal2 yang penting... kami pun pernah gak gaduh atas sebab2 tertentu... tapi dalam keadaan macam ni takkan aku still ag nak julang tinggi ego aku... betul x?

ok, berbalik pada cerita tadi, mak die memang da agak lama sakit... kalau tak silap aku masa kitorang dalam semester 5 ummi ade wat operation... kalau xsilap aku ade kene mengena dengan hati la... n hari tu macam da ok sikit la... jz ummi still xboleh gi keje... die pun xkeje cz jaga ummi die kat rumah...

masa die call aku tadi aku tanya die da bape lama ummi die makin teruk? die kate da beberapa hari la... so aku kate la kt die, da beberapa hari knp baru hari ni bagitau kat aku? tapi tak pe lah...

aku memang xdapat nak tolong pape... nak ke sane teman die, aku tak mampu... aku xde sape yang boleh hantar... tapi kalau ade member2 yg nak bawak aku ke sane, aku sangat alu2 kn... setakat ni, ape yang aku mampu cuma doakan ummi dari jauh je...

bak kata orang, setiap yang hidup pasti akan mati... aku bukan mendoakan ummi pergi cepat... tapi kalau dah memang Allah tentukan masa untuk ummi dah sampai, kita yang hidup mesti redha... daripada ummi hidup terseksa menanggung sakit sorang diri...

samapi sini dulu...

jalga...

salam...

p/s : buat ROBIATUL ADDAWIAH BINTI MOHD TAHIR (ruby)... tabahkan hatimu atas dugaan yang diberikan... kalau aku di tempat kau pun, aku sendiri akan menangis... cemas... tisau... takut... semua ada... aku sendiri belum bersedia untuk menghadapi saat itu... kepada member2 DPM JAN 2010, sama2 kita doakan untuk ibu kepada kawan kita ni... amin...

1 komen budak comel:

Miss Kimchi said...

innalillahi wainna ilaihirrajiun...
buat member2, ummi baru je meninggal dalam 15 min yang lepas...
takziah buat ruby sekeluarga...
al-fatihah...