Pages

Friday, June 3, 2011

SaEnGIL cHuKKA HAmNiDA TO mE

annyong hase yo...

saengil chukka hamnida aku ucapkan pada aku sendiri... hahaha... walaupun da lewat... tapi disebabkan aku baru je dapat on9, xpe kot... saengil chukka juga kepada anak buah aku, HAZREEL HAZIMI HISYAMUDDIN yang sambut besday saing ngan aku... walaupun kami berbeza umur selama 12 tahun... hehehe...

thanx kepada member2 yang wish my besday... sorry cz xdapat nak reply sorang2... ramai sangat... hehehe...

aku da besar... so aku xdapat hadiah dari sape2 pun... ade xyang bermurah hati nak bagi aku hadiah?? hehehe... tapi yang best nye sebab kami sambut besday sehari lebih awal... 31hb da celebrate... hahaha... yang kelakarnye sebab kek besday aku ade padang bola kat ats die... tau kenapa?? sebab tumpang kek si hazreel... hahaha... xpe la... ade jugak yang sudi nak berkongsi ngan aku... hahahha...

ok la... hazreel da merengek nk on9 pulak... bermakne aku da ne off9le ni... hahaha... ok...

jalga...

salam...

p/s : thanx kepada sume yang wish... yang xwish, aku anggap korang bz... ehehehe...

0 komen budak comel: