Pages

Monday, May 30, 2011

MenTOr vS aKAdEmI fANtAsIA

annyong hase yo

malam ni aku nak meraban pasal mentor ngan af... kepada peminat2 mentor or af, leh la baca kalau anda berminat... kerana sesungguhnya hamba tidak memaksa tuan hamba membacanya...hahaha...

ok, first of all aku nak start dengan af dlu... agak mengecewakan kerana rancangan tersebut yang ttelah aku ikuti sejak konsert tirai, leh lak minggu ni aku xdapat tengok... sebab musababnya ialah, aku terlupe yang semalam ade konsert af, so aku ikut abang aku gi merayap kat i-city... hahaha... minggu ni punya konsert memang agak aku tunggu2 sebab nk tengok sape yang dapat imuniti... tapi tak pe la... yang penting this week xde sape yang terkeluar... 

congrats utk sume peserta yang tinggal (erul, hazama, azri, fina, lena)... do your best untuk next week k... cewah... mcm la dak2 af ni baca blog aku an... hahaha... utk azri, banyakkan berehat supaya penyakit tu tak melarat... hahaha... jangan salah faham, aku cuma salah sorang dari fans af, walaupun nae saranghae anti-af... hahaha...

beralih pula pada rancangan realiti tv, mentor... malam ni tadi adalah konsert akhir diorang yang seperti mana kita tau, salma+erra fazira=juara... hahaha... dan aku suka pada kemenangan diorang... bukan bermakna aku tak minat pada shiha ngan ika, tapi lebih pada salma cz suara die BESH!!! huhuhu... tapi disebalik kegembiraan atas kejayaan salam, timbul rasa pelik sebab markah keseluruhan ika ngan shiha macam rendah giler... macam tak patut je... padahal diorang pun suara best gak ar, persembahan pun tak kurang hebat... tapi kenapa markah setakat 50-60 je... pelik...

tapi bak kata orang, rezki masing2... kita kena bersyukur dan terima seadanya... betul x? ada xsape2 yang setuju ngn cik ct?? huhuhu...

ok la... setakat ni je aku nk meraban... nak layan youtube jap2... hahaha... ok... bubye...

jalga...

salam...

p/s : semalam gi i-city da macam2 perubahan la... masa gi dulu len... tapi kecewa cz xdapat masuk snowalk... mahal sangat... lum termampu aku nak membayarnye... hahaha...

0 komen budak comel: