Pages

Thursday, May 19, 2011

SaeNgiL ChuKka HamNidA OpPa

annyong-hasae-yo

hai korang2... watpe je malam2 ni? nape xtido ag? hahaha... (pdhal aku sndiri pun tak tido ag..) aku da nk tido da tadi... tapi meluangkan masa singgah cni jap...

ok.. kali ni aku nak ucapkan happy belated birthday to my chenta yang ke 22 tahun... actually birthday my chenta 13 mei lepas... da wish da pn... saja je wat entry ni... hahaha... saje nk mengada... hahaha...

saengil chukka hamnida,
saengil chukka hamnida,
saranghaneun nae saranghae,
saengil chukka hamnida.....

saranghae....

hehehe...ok la... kite tukar topik pulak... first skali aku nk gtau yang majlis konvokesyen PSA akan diadakan pd 14 - 17 Jun 2011... yg mana dak2 jbtn perdagangan konvo hari rabu, 15 Jun 2011... wah... tak sabar asenye nk konvo... lama kot tunggu... merasa jugak aku nk konvo... kalau takde rezeki sambung degree, sekurang2nye da merasa konvo time diploma... hehehe... so kpd sape2 yang nak maklumat tentang majlis tu nanti leh ar gi kt website PSA psa.edu.my...

then topik kedua yang aku nk cecite kt korang ialah aku sedang mencari keje... hahaha... nk blajo ketenye tah bile... pe pn memang ne cari keje... kalau tak mane aku nk cari wet nk bayar majlis konvo... takkan aku nk mengharapkan family aku... ne la usaha sndiri dulu... kalau da betul2 takde baru la aku tye kt fmly aku nanti...

akak ipar aku de tlg gak carikan aku keje... die kate kt area uma kitorang ni de 1 kolej swasta baru bukak... so die byk nk pakai orang la... jwtn yg die nk ialah librarian... hahaha... boleh ke aku?? gaji aku tak kisah sangat... tapi bak kata orang, belum cuba belum tau... nak seribu daya, taknak seribu dalih...

hahaha... anyway, aku try je la kot... dapat tak dapat lain citenye... yang pnting da cube... hahaha....

orait... mata da nak terpejam... hope aku diberi peluang untuk celik semula pagi esok... and hope esok lebih baik dari hari ni dan semalam...

nite2...bye2...

jalga...

salam...

p/s : aku maafkan sume orang yang sakitkan hati aku, dan aku tak simpan dendam walau sekelumit pun... dan aku harap sesiapa yang terasa ngan aku pun dapat maafkan aku... sesungguhnya aku hanya insan biasa yang tak lari dari buat kesilapan...

0 komen budak comel: