Pages

Tuesday, December 20, 2011

bUaT kALi Ni~

Annyeong haseyo...

Malam sume... Aku tau da malam, tapi jari ni degil gak nak ketuk2 keyboard ni... Hahahaha... Esok takde kelas, relaks la sikit. Padahal, sepatutnya malam ni aku da start buat slide untuk Consumer Science punye presentation. Cik Ct bile nak berubah ni?

Takpe la, esok kalau aku bangun awal, aku start buat awal. Kalau aku bangun lambat, lambat la aku start. Hehehe... Jangan bagitau Mem Bosa tau, nanti dia marah. Hahaha...

Tadi group leader aku datang bilik, sebenarnya kitorang nak buat slide tu, tapi dok leka2 depan laptop, aku bukak la video time kami blaja kat poli dulu. Aku tunjuk dia video time group Fairuz buat time kelas Prinsip dan Amalan Insuran. Gelak habis group leader aku tu. Hahahaha...

Lepas group leader aku tu balik, aku sambung tengok video2 lama, masa aku masih belajar kat poli. Rasa macam rindu giler moments macam tu. Rindu waktu duduk rumah sewa. Macam2 la yang aku rindu...

Aku tengok video time birthday Haida and Fiza, rindu gile saat tu... Then teringat masa buat birthday prank kat Diyana pulak. Macam2 dulu.

Buat Nurhaida binti Osman, Nor Diyana binti Rozali, Nora Fizah binti Mishan, Nursuhaila binti Alias, Robiatul Addawiah binti Mohd Tahir, aku rindu korang. Seriously, aku rindu korang sangat2. Takpe kalau korang tak rindu aku, aku cume nak korang tau yang aku rindu kat korang sangat2.

Buat Khairunnisa, Fatin Nadira, Safura, Syarifah, Aishah, Masitah, Siti Nazrin.... Ye, aku rindu korang jugak. rindu jugak sangat2. Pada yang tak tersebut nama tu, bukan bermaksud aku tak rindu korang, cuma nama yang tersebut di atas ni la yang selalu dengan aku. Walaupun macam2 kita lalui, tapi dengan korang aku belajar erti persahabatan. Sekali lagi, aku tak kisah kalau korang tak rindu aku. Masing2 ada komitmen sendiri kan, aku sendiri pun busy. Tak sempat nak bertanya khabar kat korang semua.

Apa pun, aku doakan korang sentiasa berada di bawah payung rahmatNya. Semoga korang sihat selalu, dan yang paling penting, korang berjaya dalam hidup korang.

Sampai sini dulu...




Jalga...

Salam...

사랑해요,
~김치 아가씨~

0 komen budak comel: