Pages

Sunday, December 11, 2011

HaRi SaBtU yAnG LuAr BiAsA (pArT 2)

Annyeong haseyo....

Selamat tengahari sume... (",)v Hehehe... Dah makan tengahari lum? Aku kat sini baru makan nasi lemak yang aku beli pagi tadi sebagai sarapan. Entry ni aku tulis sebagai sambungan kepada entry aku semalam yang mana semalam memang betul2 hari Sabtu aku yang luar biasa... Wahahaha...

Lepas sume keluar biasaan yang aku tulis semalam, aku nak tambah sikit. Mula2 memang aku ingat nak  ajak Wahida keluar petang tu jalan2 amek angin petang. Last2 lepas abis baca novel Pilihan Mama, aku terlelap dengan sengajanya. Niat di hati nak lelap sekejap je. Tau2 je, aku bangun sebab dengar azan Maghrib kat surau bawah. Gile betul. Kalau Mem Bosa tau ni, memang kena leter le aku.

Lepas Maghrib aku ajak Wahida keluar makan kat Putra. So, lepas pekena cacing goreng pattaya @ mee goreng pattaya, kami balik bilik. Aku singgah bilik Wahida sebab dia nak amek lappy die nak bawak ke bilik aku. Saja je, boring gak dok sonsorang. Tak lama lepas tu belum sempat kami nak keluar dari bilik Wahida, Ummi call ajak keluar. Dalam hati aku, gile ke ape nak keluar da lewat macam ni? Hahaha...

Then, kitorang keluar jugak. Gi tengok pemandangan KL waktu malam yang tak pernah sunyi dengan manusia. Gi Kolam Air Panas yang sememangnya 'panas'. Gi downtown mana tah, sampai kami jumpa Miss Bapok @ pondan. Macam2 la yang kami tengok malam tadi. Terasa macam life aku time duk Shah Alam lak. Hahaha...

Pape pun, thanx to Ummi and Hazim sebab sudi bawak minah murai ni keluar. Really appreciate that. Jangan serik bawak akak ek.... 

Cantik pulak aku tengok lampu2 tu. Macam orang jakun. Huahaha...
Ok la... Sampai sini dulu. Baru jap tadi aku makan 2 bungkus nasi lemak, skang ni perut aku kate nak makan mee bandung pulak. Hahaha... Gile la kau Ct...

Jalga...

Salam...

사랑해요,
~김치 아가씨~

0 komen budak comel: