Pages

Thursday, January 20, 2011

PENGUMUMAN!! ESOK CUTI!!

PENGUMUMAN!! ESOK CUTI!!

Hahaha... Tetibe je aku jadi happy giler sebab esok cuti... Hahaha... Pape pun sebagai gantinye, hari sabtu ni sekolah ye... Hahaha... Nak buat macam mane... Nak tak nak kena jugak la datang... Tapi yang bestnye, hari sabtu ni aku tak de kelas sebab kelas2 yang aku ajar sume kena datang pagi sebab ada road run punya latihan... Hahaha... Sangat happy maaa...

Tapi hari ni ade satu perkara yang pada aku agak kelakar la telah berlaku dalam hidup aku sebagai seorang guru ganti ni... Hahaha... Korang nak tau tak apekah ia? Jeng jeng jeng... Hari jumaat ni ada majlis persaraan dua orang chegu kat sekolah tu... Jadi guru2 pagi dan petang diminta untuk membuat satu persembahan la kan... Entah macam mana, aku termasuk sekali dalam senarai guru sesi petang yang akan membuat persembahan... Hahaha... Sungguh kelakar maa...

Kami guru2 perempuan akan menyampaikan lagu Pelangi Petang... Guru2 lelaki pulak akan menyampaikan lagu Doa Perpisahan... Hahaha... Sangat cute maa... Terimbau kenangan time skola2 dulu... Hahaha... Tpi time skola dulu, aku buat persembahan depan chegu2 aku... Skang ni aku kena buat persembahan depan murid2 aku... OMG!!! Hahaha... Tak pe la... Sekurang2nye aku ade jugak la kenangan kat skola tu nanti bila aku dah abis ngajar... Betul tak kawan2? Cewah... Hahaha...

Now we move to the next topic... Aku sebenarnya baru balik dari tengok cite KHURAFAT kat TGV, JJ Cheras Selatan... Hahaha... Gi ngan abang aku punya family... Ala2 macam bawak anak2 la... Hahaha... Cite tu ok la... Not bad... Tapi tak la seseram yang aku dengar... Hahaha...


Skang ni sebenarnya aku tak tau nak wat pe ni... Nak tidur, ala... Relax ar, esok cuti beb... Hahaha... Cakap macam aku ni tak pernah cuti lak an... Hahaha... Chenta aku senyap je... Ke mana? Di mana? Mengapa? Sume aku tak tau... Die senyap je... Maybe busy, maybe dah tidur dah kot... Maybe die penat sangat kot... Entah...

Orite beb... Setakat ni je la dulu... Aku nak main game ar... Korang gi ar rest2 dulu ek...

Nite2...

Dadaaaaaaa.........

0 komen budak comel: