Pages

Monday, January 10, 2011

InTeRvIeW

esok aku kena pergi ke PPD untuk interview sebagai guru ganti..
takutnye...
maklumlah, aku tak pernah pergi mana2 interview... this is the first time..
ntah apalah soalan2 yang akan ditanya...
entah macam mana lah orang yang akan interview aku nanti..

masalah aku sekarang ialah, sape yang nak tolong anta aku ke sana???
sume orang keje kot..
boring...

agak2 aku dapat ke jawatan guru ganti tu??
ntah...
aku malas nak pk...
yang aku tau, esok aku gi jugak...
dapat xdapat, belakang citer...
kankankan....
huhuhu..

tapi ntah lah...
neves sampai skang tak ilang ag kot...
doakan aku esok...
mak abah, doakan adik...

k la...
i want to sleep...
takut sok xterjaga je...
mklumlah, da lama tak bangun pagi2 bute...
hehehe...

nite2...
sleep tight...
mmmuuuaaahhh...

dadaaaaaaaaaaaaaaaa.............

0 komen budak comel: