Pages

Friday, March 11, 2011

-ngigau-

dah pukul 2 pagi, tapi kenapa aku xboleh tido?? incik mata, sila2 la tido...saya sangat penat tau... nasib baik esok masuk keje kul 2 lebih... hahaha... to chenta ku, sorry ye... penat da golek2 tapi mata tetap tak mau lelap...

aku pun tak tau nak merepek ape saat ni... kenape ye agak2 nye sebab aku tak leh tido? aku ase sebab aku pikir sangat pasal esok kot... bukan pikir ape pun... just,aku sedih sebenarnye.. esok hari terakhir aku kat skola tu... tadi pun dak2 sume salam aku,adeh... macam esok da tak jumpe... yang sorang tu leh lak kata kat aku, "sikgu,blaja betul2 ey nanti..." amboi,bukan ke sepatutnye aku yang cakap ayat tu kat die? huhuhuhu...

tadi de dak yang aku ajar ni, datang bilik guru... aku ingat die nak pe la kan sebab kuar masuk,kuar masuk je... upenye sebab nak bagi aku hadiah... hahaha...terharu asenye... pe pun, aku tak mintak ok... die yang nak kasi... orang kata rezeki jangan ditolak... maut jangan dicari... hahahaha...

pe pun for next entry aku akan gtau korang pe yang terjadi pada hari terakhir aku kat skola tu esok... dengar cite, cikgu2 nak wat makan2... huhuhu... ok gak... tak payah nak turun kantin... aku pun bawak kuih gak sok... wat popiah je... tak sedap lak bile sume bawak aku je tak bawak... agipun, itu je yang aku mampu takat ni... huhuhuhu....

ok la...cukup takat ni dulu... nak try, test, uji untuk tido...hwaiting!!! huhuhu... wait for my next entry...

jalga!!!

salam....

p/s : kalau ase idung tersumbat,call pakcik enjen cangkul cepat2...
hahahaha....

0 komen budak comel: