Pages

Friday, March 11, 2011

hari terakhir (bahagian akhir)

berakhirnya hari ini, maka berakhirlah tugas aku sebagai seorang guru... manyak sidey maa... huhuhu.. tadi kat bilik guru, cikgu2 sume bawak macam2 makanan... berat ade, desert ade (macam2 ada...)...huhuhu... meraikan aku katenye... pe pun thanx to cikgu2 kat skola tu sebab terima aku kat situ seadanya... huhuhu... harap cikgu2 sume halalkan makan minum aku, maafkan salah silap aku... (macam raye daaa...)

ok... hari ni sepatutnya aku ade 3 kelas yang patut aku masuk... kelas yang pertama kelas english... da hari terakhir ni malas la aku nak ngaja... aku just bagi homework untuk cuti sekola je... lepas tu borak2 then tangkap gambar diorang...



lepas tu ramai gak la yang bagi aku hadiah... bese la budak2... da diorang bagi aku amek je la... huhuhu... tapi yang buat aku agak terharu tu, de dak2 yang sebenarnya tak bawak hadiah pun... tapi bila tengok member dia bagi hadiah, die sanggup beli pen kat kedai buku bawah, sebb nak bagi aku hadiah... kesian lak kat diorang.... ntah2 diorang guna wet yang parent diorang bagi untuk waktu makan... adeh....

pastu sibuk sume nak mintak alamat la, no fon la, nama kt facebook la... tp no fon mtk sorry byk2 memang aku takkan bagi la...hahaha... paling banyak tadi yang nk mtk tandatangan....sebijik artis la...hahaha....

then aku masuk kelas kedua, kelas kedua pun aku tak ngaja... just bagi homework ms cuti skola pastu amek gambar... macam2 kerenah nk amek gambar je pun....


kelas ni ramai sangat... so sume nampak cam semut je... huhuhu....

then kelas yang last...kelas tu aku sempat masuk 5 minit je... tak sempat pun nak amek gambar... aku just sempat untuk bagi homework je....
maksudnye 2 kelas aku tak sempat nak amek gambar...takpe ye... walaupun cikgu takde gambar korg tapi insyallah cikgu ingat... tak ingat nama pun, cikgu ingat muka... huhuhu....

hari khamis semalam pun aku de amek gambar 1 kelas gak... kelas ni siap kata aku tak adil... aku pun tak faham pe yang diorang maksudkan dengan aku tak adil... hahahaha...


so kepada murid2 3A,3C,3D,3G,3J.... cikgu mintak maaf kalau sepanjang cikgu mengajar kamu, cikgu ade terkasar bahasa ke terkutuk terkata ke... cikgu marah bersebab,dan cikgu nak kamu jadi orang yang berguna... cikgu tak nak kamu jadi budak nakal... 

cikgu harap kamu ingat pesan cikgu sampai bila2... belajar rajin2 supaya 1 hari nanti kamu akan jadi manusia berguna...

bubye SKS7... ade rezki kita jumpa lagi...

salam...

p/s : setiap pertemuan ada perpisahan... dan hendaklah kita redha dengan ketentuanNya...

0 komen budak comel: