Pages

Sunday, March 13, 2011

CIKgu vs MOKsu

hahahaha...this is today's topic about. cube teke kenape aku bagi topik camtu? sebabnye adalah........jeng jeng jeng.....

yang sebenarnya pagi tadi aku dok gelak sakan... sebabnye ialah aku terkenang balik time2 aku baru start mengajar dulu... sumenye gara2 pagi tadi aku tersasul depan anak buah aku... aku nak sebut moksu... tapi aku gi bantai sebut cikgu... hahaha ( sape bace wall aku kat fb tau la)... then dan2 tu jugak aku gelak sebab aku teringat masa aku start mengajar dulu aku asyik tersasul depan murid2 aku... aku nak sebut cikgu tapi aku gi bantai sebut moksu...

tolong la cik ct... terbalik sudah...

anak buah aku pun tolong gelakkan aku skali tadi tau... die tanya nape aku sebut cikgu? kan moksu kat rumah... bukan kat sekolah... moksu lupe ey? hahaha... nak cover punye pasal aku cakap kat die yang aku skang jadi cikgu die kat uma... hahahaha....

gile bin geli siot... hahaha...

esok kompem hari aku membosankan sebab cuti skola... orang len sume keje... kalau tak cuti skola pun kompem boring cuz aku da tak keje... tengok la... lepas cuti skola mak abah aku datang cini jumpa cucu2 die... then aku akan ikut parents aku balik kg dlm seminggu kot... kebetulan my niece nak bertunang 2 april ni...bertunang dengan adik kakak ipar aku.. huhuhu....

tak kisah la... yang penting aku doakan diorang bahagia...

hmmm... esok leh la aku wat blog untuk my bisnes... ceh,my bisnes konon... padahal aku jz bisnes partner je (sory ye cik niesa bungasakura)...

stakat ni dulu...

salam...

p/s : teruskan hidup dengan penuh semangat (merapu ape daaa...)...

0 komen budak comel: