Pages

Thursday, March 8, 2012

CeRiTa bArU

Annyeong haseyo...

Hai korang, sorry la ek lama tak post entry. Mianhae... Hahaha, aku cakap macam la aku ni famous. Aku tak famous tapi aku suka makan biskut Famous A mous. Hahaha.

Anyway, dah masuk minggu ketiga aku start semester baru kat sini. Dalam erti kata sebenar, dah nak abis pun minggu ketiga ni. Tau-tau je dua minggu lagi aku dah ada first test da. Huaha, sangat syok lorh.

Hidup aku dalam semester baru ni, alhamdulillah. Semuanya ok. tak ada masalah setakat ni. Hubungan dengan kawan-kawan pun semakin baik, dan hubungan dengan Mr. Love pun sangat baik. Hahaha.

sebenarnya entry kali ni, aku just nak hebahkan pasal novel bersiri aku yang baru. Tajuk, AKU UNTUKMU. Alhamdulillah, dah sampai bab 7 dah. Kalau korang sudi baca, gi ar jenjalan kat FB aku tu. Cari kat notes k. Novel lama da happy ending dah. Dah tak terlewat 30 minit dah. Hahaha.

Aku bagi sedikit sinopsis setakat yang dah post ni k.

Mengisahkan tentang Dhiya Hikmahana yang baru saja kematian tunangannya, Haidar dalam satu kemalangan. Ibu Haidar meletakkan kesalahan di atas bahu Dhiya yang dianggap sebagai pembawa sial. Namun, semangat yang diberikan oleh sahabatnya, Irma Qistina, membawa Dhiya kembali semula ke dunia nyata.

Macam tu la sedikit tentang cerita baru. Untuk maklumat lanjut, dtg la usha-usha kat notes FB aku hekz. Hahaha...

Ok la, sampai sini dulu.

Jalga...

Salam...

0 komen budak comel: