Pages

Sunday, April 17, 2011

LaGi AiRmAtA

first of all, aku nak mintak maaf sangat2 kepada sape2 yang baca blog aku...sebab aku nak mintak maaf ni adalah sebab maybe pada korang cite yang aku tulis sume membosankan... 

actually aku tak pakse korang untuk baca... aku cuma nak luahkan ape yang aku rase... sume yang aku rase... happy, sedih, geram, dan macam2 lagi... maybe kadang2 aku akan ulang topik yang sama... tapi tak bermakne aku takde idea nak menulis dalam blog ni... tapi sebab itu yang aku rase... 

kadang2 kita akan rase dan hadapi benda yang sama dalam menjalani kehidupan... itu pendapat aku... aku tak tau pendapat korang... aku cakap sume ni bukan pe... kadang2 aku akan tulis bende yang lebih kurang sama dengan ape yang aku pernah tulis sebelum ni... so, kalau nak bace teruskan... kalau tak nak just leave my page...

so, topik hari ni pasal airmata lagi... sekali lagi bende yang sama jadi pada aku... syok sangat bergelak sakan dengan member petang tadi, then lepas tu menangis sakan la pulak... ok, aku ade 1 soalan cepu perak untuk korang... ape korang buat kalau korang nakkan kepercayaan dari seseorang, tapi orang tu tak pernah nak percayakan korang? walaupun orang tu kate die percaya kat korang, tapi aku rase korang pun macam aku... kite boleh detect samede orang tu betul2 percaya or just nak sedapkan hati kite je... betul x?

ntah la... aku just perlukan kepercayaan... tapi walaupun die tak percaya kat aku, life must go on, right? takkan la semate2 orang tak percaya, kite nak gi bunuh diri lak... tak pasal2 free2 je dapat dosa besar...

arghh!!!! kadang2 aku rase tertekan sangat dengan hidup aku... kadang2 aku rase macam nak gile... tapi mungkin 1 hari nanti aku akan betul2 gile kalau hal ni berterusan... sebab aku dah tak tau nak buat macam mana lagi... perlu ke aku gi melutut, cakap kat die "percaye lah..."... tu da macam orang bodoh terlebih lak...

tak pe la cik ct... menangis la selagi ko leh nangis... itu je cara untuk ko redakan perasaan ko yang bercelaru kan... da puas mengadu pada Tuhan, mengadu pada diri sendiri, mengadu pulak pada yang tak sudi... yang mungkin memahami, tapi buat2 tak faham... walaupun die doakan hidup ko tak tenang, tapi ko akan sentiasa doakan yang terbaik untuk die kan? betul tak ct? betul kan?

ya, aku da agak gile... menangis, bercakap, dan gelak sorang... dan itu lah cara aku nak hiburkan hati aku... hahaha... ape ke pelik nye ko ni cik ct oi....

udah2 le 2... buang yang keruh amek yang jernih... macam mane nak amek yang jernih kalau setiap kali aku nak amek yang jernih, ade je hal2 yang wat air tu kotor balik... ahhh!!! malas nak pikir da... tido la kalau boleh....

k la... sampai sini je dulu... naka gi merawat hati yang cedera parah... ambulan xde... nasib baik first aid (lagu2 korea) ade... hahaha....

and for my friend, pasni maybe aku susah sikit nak kuar ngan korang... and maybe jugak aku da tak dapat nak kuar ngan korang... demi menjaga hati pihak tertentu... hahaha...

eh, tadi da nk wat konklusi, aku gi merapu ag lak... hahaha...

k la, salam...

jalga....

p/s : maybe aku de sakitkan hati sesape kot yang aku tak perasan, tu yang orang asyik nak sakitkan hati aku je... anyway sorry to everybody yang aku pernah sakitkan hatinya tanpa aku sedar... maafkan la aku sebelum aku tutup mata... huhuhu...

0 komen budak comel: