Pages

Friday, July 1, 2011

Cerita Kita - Part 3

                   “Ah...leganya dapat baring..”
                “Irma.. pergi la mandi dulu.. baru segar sikit badan tu..”
                “Ala.. nanti la kejap Dhiya.. penat sangat la.. bukan kau yang drive..
                “Aku nak drive  tadi kau tak nak..”
                “Takpe la.. sekurang-kurangnya kau dapat rehat sepanjang perjalanan.. hehe..”
                “Banyak la kau punya rehat.. dah.. pergi la mandi..”
                “Kau pergi lah mandi dulu.. nanti aku mandi la..”
                “Aku keluar dari bilik air nanti mesti kau tengah sedap-sedap tidur..”
                “Ala.. sekejap je Dhiya.. please....
                “Ok lah.. nanti aku dah siap mandi aku kejutkan kau..”

                Dhiya jadi tidak sampai hati melihat Irma. Sepanjang perjalanan Irma memandu. Irma tidak mahu Dhiya menggantikannya kerana mahu Dhiya menikmati kehijauan pemandangan. Namun begitu Dhiya tetap tidak boleh melelapkan mata. Dhiya tidak mahu Irma berasa mengantuk lalu menemani Irma berborak sepanjang perjalanan dari Shah Alam ke Cherating.

p/s : bersambung...

0 komen budak comel: